fredag 30. januar 2015

Layering




Kåpe: Samsøe & Samsøe / Genser: Designers Remix / Jumpsuit: NLY Design via Nelly.com / Veske og sko: Alexander Wang / Klokke: Komono / Bilder: Marlen D.

Nå er jeg møkk lei av vinteren og å kle meg i ullgensere og ullkåper. Jeg vil bruke den nye trench coaten min, hullete jeans og t-skjorte. Til min store sorg begynte det å snø i Oslo igjen i går kveld, så jeg må nok se lenge etter våren. Det var dog ikke så kaldt i dag, så i stedet for jeans tok jeg på meg denne jumpsuiten som jeg kjøpte på Nelly i forrige uke. Jeg har siklet på en kliss lik fra By Malene Birger på jobben en stund nå. Vi var i bursdag om lørdagen som var og jeg var ikke i humør for kjole. I den anledning klikket jeg jumpsuiten hjem til den nette summen av 399,- og den inneholder de samme materialene som den fra Malene, ergo ett kupp! Særlig når man kan bruke den som bukse under en ullgenser til hverdags.

Nå skal A og jeg avsted til sentrum for å hente lillebroren min. Han skal overnatte hos oss i helgen og jeg gleder meg som et lite barn. Vi har planlagt en koselig helg så nå skal det bare nytes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar