mandag 2. februar 2015

01/2015

Månedens beste kjøp

Måndens beste kjøp er disse digge blonde BH'ene fra 2nd Day. Jeg har brukt de så å si hver dag siden jeg kjøpte de. Det er helt krise når de ligger til vask. (Les innlegget her.)



Månedens favoritt antrekk

Denne genseren jeg kjøpte på salg i slutten av desember er helt fantastisk! I tillegg kommer den nye Wang vesken min så godt frem i antrekket, og ikke mins favoritt skoene mine... Dette antrekket er egentlig kun sammensatt av favoritter fra klesskapet mitt. (Les innlegget her.)



Kåpe: Samsøe & Samsøe / Genser: Acne Studios / Skjørt: Bik Bok / Sko og veske: Alexander Wang

Månedens høydepunkt

Endelig fikk jeg besøkt pappa og familien igjen, det var alt for lenge siden sist. I tillegg er semester nummer to av seks i gang, noe jeg syns er fantastisk. Ett skritt nærmere bachelorgraden.

Månedens favoritt Instagram-bruker

@newyork_instagram

På brukeren newyork_instagram legges det ut blider fra New York tatt av "mannen i gata". Man tagger bildene sine med #newyork_instagram også kan de bli lagt ut på brukeren. Det er mange fine bilder som legges ut. Jeg gleder meg bare mer og mer til jeg skal dit selv i sommer når jeg ser på bildene på denne brukeren.


Månedens favoritt film

Gone Girl. En veldig merkelig, men utrolig bra film med mange twister. Jeg forstod ikke helt starten og syns den var skikkelig dårlig, men uttover i filmen ga det hele mening og filmen tok seg opp.

Månedens favoritt TV-serie

Jeg har endelig begynt å se på How I Met Your Mother, det er kjempe morsomt og episodene varer bare i cirka 20 minutter noe som er perfekt når jeg for eksempel spiser frokost.

Månedens favoritt sang

Ellie Goulding - Love Me Like You Do

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar