mandag 2. mars 2015

02/2015

Beste kjøp


Jeg har faktisk ikke shoppet i hele februar, men jeg fikk jo disse skoene i februar. Så til tross for at de ble bestilt i januar så teller disse som februars beste kjøp. (Les innlegget her.)

Favoritt antrekk



Kåpe: Samsøe & Samsøe / Skjorte: Gestuz / Bukse: Bik Bok / Sko: Acne

(Les innlegget her.)

Høydepunkt

Bursdagen min, så klart! Jeg er et skikkelig bursdagsmonster og alt skal helst dreie seg om meg på den store dagen. På bursdagen min fikk vi ikke bord på restauranten vi skulle ut å spise på. Jeg hadde lyst til å skrike til hovmesteren at det var bursdagen min og at det bare var å fikse ett bord til oss fort som svint, men jeg bet tennene sammen og lot det være.

Favoritt Instagram-bruker

@Kingbentleythebulldog

På verdens søteste bulldog King Bentley sin instagram profil postes det bilder og videoer av livet hans. Smelt!



Favoritt film

Fifty Shades Of Grey...

Favoritt TV-serie

I februar, som i januar er det How I Met Your Mother som er favoritten. Nå er jeg uheldigvis snart ferdig med hele serien. The Walking Dead kommer på en god nummer to.

Favoritt sang

Unge Ferrari feat. Tomine Harket - Hvis Du Vil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar