onsdag 11. mars 2015

New in: Flare Pair no. 2


God kveld! Jeg har hatt et par bloggfrie dager denne uken. Sannheten er at jeg har hatt fri fra både skole og jobb på mandag og tirsdag. Jeg har derfor benyttet tiden til å sove ut, komme i gang med trening igjen, stelle litt hjemme og få gjort unna en god porsjon skole. I tillegg har jeg kun lusket rundt i koseklær og ikke hatt noe særlig å fortelle om. I dag har jeg derimot tilbragt dagen på jobb.

Så til det denne bloggposten handler om… På lørdag kjøpte jeg meg mitt andre par med slengbukser! Den mest komfortable buksen i hele verden vil jeg tro. Stoffet minner om en tykk tights og buksen har et bredt strikk i livet. Den er myk og god mot huden, sitter godt i livet og er luftig i leggene. Disse buksene er en del av Gina Tricot sin Scandinavian It Girls kolleksjon og du finner de her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar