lørdag 3. januar 2015

12/2014

Månedens beste kjøp
Desembers beste kjøp er denne alpakka genseren fra H&M. Den varmer godt og er veldig myk. I tillegg er den litt nettere i fasongen enn de andre ullgenserne jeg har, så den passer perfekt til skjørt. (Les innlegget her.)


Månedens favoritt antrekk
I desember ble det ikke tid til noen antrekksbilder.

Månedens høydepunkt
Å endelig flytte inn i den nye leiligheten vår, å bli ferdig med eksamensperioden og å ha en deilig friuke hjemme i Larvik.

Månedens favoritt Instagram-bruker
@daybirgeretmikkelsenstoro

På Day Birger Et Mikkelsen Storo jobber jeg et par ganger i måneden cirka. I desember jobbet jeg ganske masse der og de fortjener en bitteliten shout-out. Følg de om du liker fine klær og interiør og ikke minst gode tilbud nå og da.


Månedens favoritt film
Andre juledag fikk A og jeg endelig sett "Hobbiten: Femhærerslaget".

Månedens favoritt TV-serie
Jeg så ferdig sesong to av New Girl i desember. I dag tidlig begynte jeg på sesong tre.

Månedens favoritt sang
Hozier - Take Me To Church

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar