fredag 6. februar 2015

Leiligheten, del 2

Her kommer den andre delen av bilder fra leiligheten vår: (se første del her.)




Dette er også en liten del av stuen vår. I det forrige innlegget la jeg ut bilder av "lesehjørnet" med bokhyller og god stolen vår. Ved siden av stolen står sofaen vår. Sofaen har jeg som sagt arvet av mormor og morfar. Lampen valgte A ut på Bolia, i tillegg til denne har vi tre små hengende i taket over spisebordet. Bordet er også fra Bolia. Jeg syns det skaper en god kontrast mot den tunge skinnsofaen, i tillegg passer bordplaten godt til fargen på veggen. Det eneste vi har av pynteting i dette hjørnet foreløpig er en hjemmestrikket pute vi har fått av mamma, en pute fra Bloomingville (samme som vi har i stolen) og en av mine absolutt favoritter av alle pyntetingene våre: Jonathan Adler Kiki's Derriere vasen. Jeg fikk den av mormor og morfar til bursdagen min for snart 3(?) år siden. I tillegg til det som er her nå skal vi kjøpe ett beni ourain inspirert gulvteppe fra Day Home når det kommer i butikk. Nå er det jo litt sterilt i dette hjørnet, så ett gulvteppe vil nok gjøre susen der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar