søndag 8. februar 2015

Plaid and Flare





Skjorte og bukse: Bik Bok / Veske: Alexander Wang / Skjerf: Syster P / Sko: Acne Studios / Klokke: Komono / Ring: Line & Jo

Jeg elsker at 70-tallet er tilbake i motebildet, særlig slengbukser. Jeg gleder meg også stort til Designers Remix Pre Fall kolleksjon kommer i butikken. Jeg blogget om hvor bra jeg syns den var og at den er inspirert av overgangen fra 60- til 70-tallet i desember etter å ha vært med på innkjøpet. Nå som jeg har prøvd meg på slengbukser gleder jeg meg bare ennå mer til butikken (og klesskapet) blir spekket med deilige plagg fra det glade 70-tallet.

På fredag kombinerte jeg jeansen med den rutete flanellskjorten min half-tucked i buksen, sølvdetaljer, favoritt skjerfet mitt og Pistol bootsene fra Acne.

Tapaskvelden med jentene fra jobben i går ble virkelig vellykket og dagen i dag har blitt tilbrakt i sengen med How I Met Your Mother på skjermen og verdens beste hjemmelagde pizza til middag. Nå er det tid for Robinsonekspedisjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar