mandag 11. november 2013

Hjemme hos pappa

Pappa og Marianne (forloveden til pappa) har nettopp flyttet med mine småsøsken til nytt hus. I helgen var jeg der for første gang siden de flyttet. Det var utrolig flott der. Huset er helt nytt og jeg har vært der ett par ganger under byggeprosessen og det var veldig gøy å se hvordan det ble til slutt. Huset er stort og åpent. Det er store vinduer, masse lys og ser rett og slett kjempe flott ut. De har nettopp flyttet inn så alt er selvsagt ikke på plass ennå. Her er noen bilder av spisestua og litt kjøkken. Alle maleriene har farmoren min malt.




Nå skal jeg så vidt det er begynne på en sen middag, Alexander jobber sen vakt på jobben så da blir det ikke middag før rundt ni. Jeg skal lage kyllingburgere og er utrolig spendt på om det blir så bra som jeg ser for meg. Hvis det smaker skal jeg legge ut oppskrift en dag her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar