onsdag 6. november 2013

Square

Jeg får ikke sove, så jeg tenkte å dele med dere litt interiørting jeg tenker å kjøpe meg i tiden fremover. På søndag hadde jeg besøk av mamma, mormor og morfar, vi begynte å henge opp bilder på veggen over sofaen. Endelig ble det litt hjemmekoselig hos oss. Jeg legger ut bilder fra leiligheten når alt er klart. Vi mangler fremdeles en del småting, men jeg syns det er deilig å ta det litt sakte men sikkert.

Sengetøy i bomullsateng fra Hay. Jeg elsker fargesammensettingen i dette sengetøyet.



Square lysestake fra House Doctor. Perfekt som adventsstake med noen julekuler oppi og lys i forskjellige rosatoner. Hos oss er det ingen rød og klassisk julepynt, men heller lilla og rosa med hint av nisser og engler. I fjor hadde jeg fire hvite kubbelys med neonrosa tall på som adventsstake, i år vil jeg prøve å ha det hakket mer klassisk.

I tillegg til dette har jeg lyst til å prøve å finne et fint og litt billig marmorfat til å sette lysestaken på, samt andre lys. Levende lys og mange pledd er noe av det beste jeg vet innen interiør så det nytes ekstra på høsten og vinteren.

Nå får jeg prøve å sove litt igjen. Sjeldent jeg ikke forsvinner inn i drømmeland med en gang hodet treffer puten. Men noen ganger innimellom får jeg vel tåle.

Bilder fra hviit og room21

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar