lørdag 9. november 2013

New York / Paris / Sweden


 Skjørt: Sorbet / Skjorte: Ichi / Genser: Acne man

I dag hadde jeg egentlig tenkt til å få tatt noen antrekksbilder. Men det var mye mørkere enn forventet når jeg var ferdig på jobb i dag, så det fikk bli slik i stedte. Etter å ha sett denne ukens episode av Høstens trendguide på min mote ble jeg utrolig inspirert. Ei av gjestene, Line Langmo, stylet et antrekk med grunnlag i en burgunderfarget t-skjorte og et burgunderfarget tubeskjørt. Jeg ble som sagt veldig inspirert og kjøpte meg umiddelbart et burgunderfarget tubeskjørt. Jeg har brukt det til en enkel t-skjorte tidligere i uken men i dag ville jeg eksperimentere litt ekstra. Det ble sorte boots, sort tett strømpebukse, skjørt, kremfarget skjortebluse og en stor og god collegegenser. Som tilbehør hadde jeg gullklokke og små hodeskalle øredobber i gull. Genseren er flere år gammel og jeg hadde helt glemt at jeg hadde den i skapet, men nå vil den nok bli brukt en del fremover igjen.

I morgen (etterpå) skal jeg på jobb en liten tur, før jeg drar videre til pappaen min og co. Der blir jeg til søndag. Gleder meg masse! Ha en fin helg videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar