mandag 8. desember 2014

Desember 2013

I desember 2013 fikk jeg halsbetennelse, jobbet masse og hadde en deilig juleferie hjemme i Larvik. Jeg publiserte syv innlegg i desember 2013, ett mer enn i november 2013. Dette blogget jeg om:


Mary-Kate og Ashley Olsen lanserte sin andre kolleksjon i samarbeid med Bik Bok. Jeg gikk til Storo Storsenter for å kjøpe meg saft is til den såre halsen min og kom hjem med en pose fra Bik Bok også. Både jeansen og genseren er favoritter i klesskapet den dag i dag.


Jeg publiserte min første oppskrift på bloggen i Desember 2013. Den var på hjemmelagde hamburgerbrød, kyllingburger og båtpoteter.


Jeg gjorde meg ferdig på interiørfronten i den "nye" leiligheten vår. Vi hadde bodd her i et halvt år og jeg var lei alle de hvite veggene. I den nye leiligheten vår har vi malt stua blågrå og soverommet grått. Gangen er fremdeles hvit, men vi skal nok få inn litt farge der også.


Jeg publiserte mitt første skikkelige antrekksinnlegg.


I det siste innlegget jeg publiserte i 2013 fortalte jeg at jeg holdt på med å pakke sakene for en etterlengtet juleferie i hjemme i Larvik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar