mandag 1. desember 2014

Desember


Ah, desember! Den fineste, men mørkeste og mest stressende måneden i året. Jeg både elsker og hater desember. Jeg elsker all tid med familie, tradisjoner og å se alle venninnene mine som studere over alt igjen. Samtidig er det mye jobbing, mye skole og folk er generelt veldig travle. Men når julekvelden kommer er det som om alle roer seg ned og det er familietid.

Planene mine i desember er å gjøre meg ferdig med alt av eksamen, flytte inn i den nye leiligheten vår, jobbe masse også er det endelig juleferie. Jeg har vært så utrolig heldig at jeg har fått fri jobb fra og med lille julaften og helt frem til den 29. desember. Da skal jeg hjem til Larvik og kose meg med familien min og se venninnene mine igjen. Som jeg gleder meg!

Ha en fantastisk desember.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar