onsdag 23. april 2014

All star pink

Nå har jeg for alvor begynt å pakke vekk høst og vinter garderoben til fordel for vår og sommer. I den anledning fant jeg frem Converse skoene mine som jeg fikk av pappa i fjor. Det er sikkert mange av dere som har gått med tøysko i en lang tid allerede, men jeg er så frossen på føttene at jeg ikke tør å ta i bruk vårsko før godværet er her for fullt! Men været i Oslo er jo helt fantastisk nå! Alexander og jeg sprang en tur langs akerselva i sted, det var utrolig digg med sol etter en lang dag inne i butikken. I tillegg pusha han meg skikkelig så nå er jeg helt utslitt og allerede klar for sengen. Tennene er pusset og pysjen er på så nå gjenstår det bare for meg å si god natt så blir det vel noen sider i boken min før jeg sovner. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar