fredag 18. april 2014

April cravings

April cravings





Dette har jeg lyst på nå i april. Jeg ønsker meg fremdeles den lyseblå neglelakken som også var med i "March Cravings", som sagt bare elsker jeg den fargen. Jeg kunne også tenkte meg en deilig og løs lin t-skjorte i samme blåfargen, Samsøe & Samsøe har en veldig fin som jeg ikke fant på Polyvore (så denne får duge som illustrasjon). Jeg ønsker meg også en søt og sommerlig parfyme, Marc Jacobs sine er alltid en sikker vinner hos meg. I tillegg er jeg forelsket i mint, nå har jeg kåper i rosa, gul og lyseblå så en i mint er vel også på sin plass for ei som er hekta på søte pastell og sukkertøy farger og deilige kåper. Jeg ser fremdeles etter et metallic skjørt i gull eller rosegull, så hvis noen vet hvor jeg kan finne et fint til en rimelig penge så skrik ut i kommentarfeltet. Sist men ikke minst ønsker jeg meg ny treningstights og ett hoppetau. 

I dag har vi vært en lang tur i Stavern. Nå skal middagen handles, det blir taco. Så skal jeg en tur på kino. Det er så deilig med fri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar