lørdag 26. april 2014

Antrekk à la thefashionalist

Jeg vet ikke om noen av dere har vært borte i thefashionalist på instagram før? Jeg snublet over profilen for noen dager siden å jeg syns hun har noen veldig kreative måter å ta antrekksbilder på. Hun er ikke avhengig av noen for å få tatt bildene noe som er et stort pluss spør du meg. Samtidig syns jeg det er noe litt spennende ved anonymiteten bak profilen og bildene. Så i dag prøvde jeg meg på antrekksbilde inspirert av thefashionalist - jeg føler ikke at jeg mestret det på samme måte men øvelse gjør mester sant? Sjekk ut profilen, kanskje du liker den like godt som meg.

Nå skal jeg på jobb, i kveld kommer mammaen til Alexander på sen middag. Tror vi skal grille, det blir utrolig koselig!




Jakke: Zara / Genser: Gestuz / Bukse: Acne / 
Veske: Marc By Marc Jacobs / Sko: Jeffrey Campbell

Fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar