fredag 11. april 2014

Ellen skirt

Dette fine og søte sirkelskjørtet fra Gestuz ble med meg hjem fra jobb i dag. Jeg gleder meg til å bruke det i morgen! Jeg tenker å ha en blå skjorte eller olaskjorte og sort strømpebukse + orange leppestift. Noen ganger er det gøy å pynte seg litt ekstra til jobb på lørdag, mens andre ganger er det diggest å bare ta på en deilig jeans og en god strikkejakke. 



Alexander har dratt til Larvik i dag så jeg er hjemme alene. Nå har jeg nettopp fått spist etter en lang dag med trening, jobb og noen ærender. Jeg kjenner meg faktisk utrolig trøtt og litt uggen så jeg tror det blir en deilig kopp te i senga på meg nå. I morgen skal jeg til Kongsberg rett etter jobb, jeg gleder meg! Det er så lenge siden jeg har vært der nå.

Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar