fredag 15. august 2014

7/2014

Jeg tenkte å begynne å oppsummere litt for hver måned som går. Fremover vil jeg prøve å publisere dette innlegget en av de første dagene i en ny måned. Her er en liten oppsummering av Juli 2014.

Månedens beste kjøp
Disse skoene fra Marcus B er definitivt julis beste kjøp! De er fantastiske å se på og å ha på seg.
(Les innlegget her.)


Månedens favoritt antrekk
Dette antrekket fra 14 juli er mitt favoritt antrekk for måneden. Jeg elsker den deilige "boyfriendjeansen" min.
(Les innlegget her.)



Solbriller: FWSS / Topp: FWSS / Bukse: MKA for Bik Bok / Belte: Cream / Klokke: Nixon

Månedens høydepunkt
Turen vår til Puerto Rico må være månedens høydepunkt. Det var veldig deilig å slappe av og nyte hver dag. Jeg fikk lest noen bøker, spist god mat og vært med familie.

Månedens favoritt Instagram-bruker 
@humansofny
(Les innlegget her.)



Månedens favoritt film
The Conjuring
Jeg så den med mamma og stefaren min tidlig i juli. En grusom film som handler om en familie som flytter inn i et hjemsøkt hus og et par som forsøker å hjelpe denne familien. Filmen i seg selv var ikke spesielt bra, men vi lo og skrek om hverandre så selve filmopplevelsen var både morsom og skremmende.

Månedens favoritt TV-serie
Orange Is the New Black
I juli fikk jeg endelig med meg fortsettelsen på Orange Is the New Black. Nå gleder jeg meg til sesong tre legges ut på Netflix.

Månedens favoritt sang
Happy Home - Hedegaard


Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar