mandag 11. august 2014

Twista Jersey Dress

Denne kjolen er en av mine favoritter fra 2nd Day sin AW14 kolleksjon. Jeg har skaffet meg den selv. Derfor tenkte jeg at det ville være gøy å sette sammen noen antrekk i forskjellige stiler med denne kjolen. Den er åpen i ryggen med en "twist" i midten (over der hvor bhen går) som prikken over i'en.


Twista dress casual



Med en god cardigan og et par enkle boots til blir kjolen mer hverdagslig. Siden jeg begynner å studere nå så passer det perfekt med en enkel og sporty sekk til.

Hatt: Rag and Bone / Leppestift: Chanel / Sekk: Adidas / Cardigan: By Malene Birger / Sko: Acne

Twista dress



Med et par pumps og noen klassiske detaljer blir kjolen mer pyntet. Rød leppestift pynter antrekket ekstra.

Clutch: YSL / Sko: Acne / Øredobber: Ukjent / Leppestift: Elizabeth Arden / Klokke: Burberry

Twista dress rocka





Med en skinnjakke og et par røffe boots blir kjolen straks mer rocka. Sorte negler og nagler setter prikken over i'en.

Skinnjakke: Iro / Sko: Dr. Martens / Strømpebukse: Oroblu / Veske: Alexander Wang / Neglelakk: Deborah Lippmann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar