søndag 24. august 2014

Tautou Jacket





Skinnjakke: Samsøe & Samsøe / Skjorte: Bik Bok / Bukse: Gestuz / Sko: Alexander Wang / Caps: H&M

Det begynner å bli en liten stund siden jeg oppdaterte her på bloggen sist. Hverdagen min har blitt snudd på hodet. Døgnet trenger flere timer for at jeg skal kunne rekke alt. Jeg kan ikke huske sist jeg var så travel. Den siste uken har jeg vært på skolen fra klokken åtte for å lese også har jeg enten dratt på jobb eller vært med på fadderullan. Nå er fadderullan over for denne gang. Forhåpentligvis roer alt seg litt ned snart, så jeg får mer tid til å blogge.

I dag luftet jeg den nye skinnjakken min fra Samsøe & Samsøe. Sammen med en stor skjorte, hullete jeans og en caps rocker jeg den klassiske jakken opp. Jeg elsker at den er så enkel, da kan man bruke den til utallige anledninger.

Nå skal jeg lage meg en kopp te og pakke skolesekken. I morgen er det skole før jeg skal møte PT'en min igjen. Jeg gleder meg!

God søndag.

2 kommentarer:

  1. Utrolig kult antrekk! Har nesten samme skjorte, og har planer om å bo i den i høst :-) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! En slik skjorte er nok god å ha utover høsten ;-) Ha en fin uke.

      Slett