søndag 31. august 2014

8/2014

Månedens beste kjøp
Denne skinnjakken fra Samsøe & Samsøe er det beste kjøpet jeg har gjort denne måneden. Jeg har brukt den nesten hver dag siden den ble min.


Månedens favorittantrekk
Dette hadde jeg på meg en av kveldene på Puerto Rico. Jeg elsker kontrastene mellom hvitt og rødt. Jakken har jeg arvet fra mamma og skoene er et av favorittparene mine. (Les innlegget her.)




Jakke: Diab'less / T-skjorte: Acne / Shorts: Gestuz / Sko: Marcus B / Ring: Huldersølv

Månedens høydepunkt
Skolestart er denne månedens høydepunkt. Jeg er strålende fornøyd så langt. Forelesningene er veldig bra og jeg har blitt kjent med noen fine folk.

Månedens favoritt instagram-bruker
@bikbokofficial
(Les innlegget her.)



Månedens favoritt film
The Spectacular Now.
A og jeg så den forrige helg. En kul, morsom og romantisk film med ei av mine favoritt skuespillerinner: Shailene Woodley.

Månedens favoritt TV-serie
The Big Bang Theory.
Jeg ler meg skakk av den gjengen.

Månedens favoritt sang
Just What I Am - Kid Cudi.

Ha en fin søndagskveld.

2 kommentarer: