onsdag 13. august 2014

Insta Favourites pt. 4

@nanastrand
19, Aarhus Denmark.

Nana Strand er ei ung, dansk modell. Jeg oppdaget hun gjennom en kampanje hun gjorde for Karen By Simonsen. Bildene fra kampanjen er helt fantastiske og jeg måtte bare se mer. Hun legger for det meste ut backstage bilder fra photoshoots og moteshow.




@lookdepernille


Pernille Teisbæk er ei av Danmarks mange motebloggere, etter min mening en av de beste. Jeg elsker de aller fleste antrekkene hun poster og syns de er veldig inspirerende. Hun legger også ut flotte bilder av tilbehør, sminke ol.




@olsenanonymous
Hello... I'm an Olsen fashion addict.

På denne brukeren postes det hyppig bilder av Mary-Kate, Ashley og Elizabeth Olsen. Bildene er stort sett antrekkbaserte og jeg som mange andre digger stilen deres så bildene er veldig inspirerende. Bildene postes av en fan som også blogger om bla. antrekkene til jentene.




@bjorgjewellery


Brukeren drives av et av mine favoritt smykkemerker Bjørg. Her legges det ut produktbilder, bilder av folk med smykkene og litt annet. Mange av smykkene er helt fantastisk flotte så som oftest dåner jeg når et nytt bilde blir lagt ut her.




@smashleybell
London girl. You can ring my bell.

Ashley Madekwe fra Revenge eier denne brukeren. Hun legger ut bilder av sine veldig flotte antrekk og noe hverdagsliv. Verdt å følge for alle moteinteresserte og Revenge fans.




Nå bærer det videre på vors med faddergruppen min og senere konsert med CLMD. Jeg gleder meg til å bli kjent med fine folk og selvfølgelig til konserten.

Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar