torsdag 12. desember 2013

Dr. Martens

Litt flere bilder av veggen over sofaen vår. Er utrolig fornøyd med hvordan alt fungerer sammen. Den store sorte bilderammen kjøpte jeg på loppis i sommer. Jeg har vasket og spray lakket den sort og byttet bilde. Bilde som er i rammen nå er fra en moteserie i et av favoritt magasinene mine: V.S.
 Lysestaker fra Kremmerhuset.

 Speil fra Rått og sanselig, rammer fra Ikea.

 Hvit ramme fra Ikea.

I dag var det vått og grått ute. Så uggsene måtte byttes ut med noe litt mer robust. Disse Dr. Martens skoene kjøpte jeg for to år siden. De er utrolig gode og varme. Håper det kommer mer kramm og ren snø før jul, selv om det mest sannsynlig blir veldig glatt da. Men det er ikke noe koselig med sørpe og skitten snø allerede så tidlig i desember spør du meg.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar