lørdag 21. desember 2013

En liten oppdatering

En liten oppdatering fra meg som er så utrolig dårlig på å ta meg tid til å oppdatere denne bloggen. Denne uken har som nesten alle andre vært svært travel. Det har vært jobb og julegaveshopping. På onsdag hentet Alexander meg på jobb. Vi dro på Ting for å handle litt julegaver og videre på Zara for å finne noen klær til han og for at jeg endelig kunne få prøvd den lyseblå kåpen jeg forelsket meg helt i forrige uke. Kåpen hang selvfølgelig ikke der, og jeg forbannet meg selv for at jeg ikke hadde kjøpt den når jeg var der sist. Vi gikk litt rundt å kikket like vel og plutselig, helt ensom og alene blant andre klær ser jeg en lyseblå kåpe. Selvfølgelig den jeg hadde forelsket meg i og selvfølgelig i min størrelse! Da kunne jeg ikke forlate den igjen. 

I dag har jeg begynt pakkingen for hjemreise. Tror jeg kommer til å slite noe voldsomt med å bære med meg alt som skal med. Har skrevet en liste for å huske alt og har så vidt begynt å pakke noen ting og det er ganske nærme fullt i baggen min allerede. Jeg tar i tillegg med meg trillekofferten min siden det er så bart på bakken.



Nå var planen egentlig å sove, men de i leiligheten over begynte nettopp og spille en grusom musikk veldig høyt så da får det vel bli litt tv i senga frem til de roer ned på musikken. I morgen er det jobb og julebord. Vi skal bare ut å spise og vi blir ikke så mange men jeg skal pynte meg og ha det koselig uansett! På søndag er det jobb også setter jeg meg på toget hjem til Larvik. Det blir sikkert smekkfullt…

Ha  en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar