søndag 15. desember 2013

Sky blue

Se på denne flotte kåpen fra Zara da! Jeg får den ikke ut av tankene. Jeg får gå innom der før jobb på tirsdag for å prøve den. Det er nesten så jeg håper at den ikke er noe fin på... 



Nå i helgen er jeg som sagt hos faren min i Kongsberg. I dag hadde vi besøk av en fotograf for å forevige familien vår. Det blir utrolig spennende å se resultatet. Vi er jo ganske mange (to voksene og fire "barn" mellom 20 og 1 år) så det var vanskelig å få alle til å følge med på en gang. Etter fotograferingen sov de eldste og den aller minste mens de to mellomste holdt på med sitt. Så dro vi på turnoppvisning før middag og Robinson finale. Nå er det senga før en ny uke med jobb, også er det juleferie på meg! Det blir utrolig deilig, jeg håper denne uken suser forbi i en raser fart.

Ha en fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar