torsdag 5. desember 2013

MKA + Bik Bok

Når jeg våknet opp i går hadde jeg så utrolig vondt i halsen og nesten ikke stemme. Etter en dag på jobb ble det bare verre, så jeg er hjemme fra jobb i dag. Har sovet utrolig dårlig i natt så jeg sov til nærmere to i dag. Når jeg våknet hadde jeg så utrolig lyst på saftis for å kjøle ned halsen. 

I tillegg hadde jeg utrolig lyst til å se på den nye kolleksjonen til Mary-Kate og Ashley Olsen for Bik Bok.  Den hullete boyfriend jeansen har jeg hatt lyst på siden jeg så pressebildene for kolleksjonen og den høyhalsede bomulls genseren falt jeg pladask for når jeg så den i butikken. Den blir kjempe flott med skjørt til. I utgangspunktet hadde jeg også tenkt meg den chunky strikkagenseren i beige, men når jeg så at den inneholdt 70% akryl var det ikke vanskelig å ombestemme seg. Jeg er ikke glad i akryl for å si det slik og prøver å få garderoben min til å inneholde så mye som mulig i bomull, lin, silke, ull og selvfølgelig noe polyester og viskose. 




Julekuler fra Rått og Sanselig i Larvik. Disse fikk jeg av mormor og morfar når jeg var hjemme i Larvik sist. Jeg har lagt de i midten av adventsstaken vår.


Nå skal jeg se på Carrie og spise ennå mer saftis og drikke varmt vann med ingefær, sitron og honning. Jeg takler ikke tanken på å svelge noe fast føde i dag. Halsen er så hoven at selv en hodepinetabelett nærmest er for stort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar