fredag 13. desember 2013

Gårsdagens antrekk

Endelig antrekksbilder på bloggen. Dette er gårsdagens antrekk, genseren kjenner dere kanskje igjen? Jeg er super glad for den, og har fått brukt den masse allerede. I morgen drar jeg en tur til pappa etter jobb og genseren er med i baggen. I dag har jeg handlet litt julegaver og vasket litt i leiligheten. Jeg var også en tur innom Zara i stad, fy søren så mye fint de har der nå. Sist jeg var der slet jeg skikkelig med å bare ta med meg seks ting i prøverommet. I dag fant jeg en helt nydelig blå kåpe og en kjempe fin genser med blomster som jeg gjerne skulle tatt med hjem, men jeg klarte å motstå. Hvis jeg tenker veldig mye på de over helgen må de nok revurderes. Det er ikke så greit å være glad i å shoppe...
Genser: Bik Bok / Skjørt: Sorbet / Sko: Dr. Martens

Ringer: Huldersølv / Klokke: Nixon
Disse ringene bruker jeg hver eneste dag. Den største fikk jeg av Alexander for snart tre og et halvt år siden, når vi hadde ett års jubileum. Den lille i gull fikk jeg av mormor og morfar når jeg var ferdig med videregående og den lille i sølv har jeg fått av mamma.

Øredobbe: Line og Jo

Nå skal jeg lage meg en kopp te og legge meg i senga og se på gårsdagens episode av Rådet, så skal jeg lese litt i boka mi. Så er det kvelden. Jeg må opp tidlig i morgen for å pakke ferdig også er det rett på jobb og videre på toget. Jeg gleder meg til å se familien min.

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar