tirsdag 1. juli 2014

Alfredah Checked Shirt Fra By Malene Birger


Jeg elsker denne rutete skjorten fra By Malene Birgers PF14 kolleksjon. Ved å variere tilbehøret kan den brukes til flere forskjellige stiler og anledninger. Her har jeg "stylet" den i stilene ”dressy”, ”casual” og ”rocka”. Alle tre sammensetningene er antrekk jeg gjerne skulle hatt i skapet selv. 

Alfredah Checked Shirt Dressy Styling





Med et smalt skinnskjørt, noen iøynefallende øredobber og en kul leppestift er man perfekt antrukket for en middag eller kanskje en tur ut? Her har jeg kombinert skjorten med leppestift fra Elizabeth Arden, skinnskjørt fra The Row, veske fra Chanel og sko fra Alexander Wang. (Merket på øredobbene er ukjent).

Alfredah Checked Shirt Casual Styling





Dette er det perfekte høstantrekket for en dag på lesesalen eller forelesning. Jeg sikler så etter den sekken... jeg trenger jo skolesekk til høsten så vi får se hva det blir til. Her har jeg kombinert skjorten med jeans og cardigan fra Acne, klokke fra Nixon, sko fra Alexander Wang, neglelakk fra Deborah Lippmann og sekk fra Marc By Marc Jacobs herre.

Alfredah Checked Shirt Rocka Styling




Dette antrekket er også ganske hverdagslig  med en "edge". Perfekt både til en tur på byen, shopping eller skole/jobb. Jeg elsker skinn og gleder meg til å bruke skinnbuksen min til høsten igjen! Her har jeg kombinert skjorten med hatt fra Rag & Bone, veske fra Proenza Schouler, ring fra Andara, neglelakk fra Deborah Lippmann, sko fra Acne og skinnbukse fra Gestuz.


Nå er jeg vel fremme i Oslo. Vi har nettopp spist middag og skal vel straks late oss litt på sofaen. Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar