torsdag 3. juli 2014

Bølge

Jeg er tilbake i Larvik etter ett par fine dager i Oslo. Når jeg kom hjem dro jeg rett på kafé med et par venninner. Det var utrolig deilig å bare nyte det fine været og hverandres selskap over litt deilig mat.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en løpetur og skal svinge meg i dusjen. I kveld skal jeg prøve å få sett ett par episoder av Orange Is the New Black. Jeg elsker den serien, men har ennå ikke fått kommet i gang med sesong to… eller jeg så episode en på toget tidligere i dag. Jeg elsket åpningen så nå må jeg få sett resten av sesongen fort!

Her er dagens antrekk i selskap med et flott dikt av Jan Erik Vold som en del av Poesi Parken.





Cardigan: Acne / Kjole: Ichi / Solbriller: Ray-Ban / Veske: Marc By Marc Jacobs / Sko: Nike / Smykke: Kurshuni (sponset)

Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar