tirsdag 29. juli 2014

Packing for Puerto Rico

Så er pakkingen til turen i natt i gang. Jeg har funnet frem kofferten og er snart ferdig pakket. Jeg må innrømme at det er lettere å pakke til Puerto Rico enn det var å pakke til Tokyo. Jeg brukte flere dager på pakking når A og jeg skulle dit, men denne gangen har jeg kun brukt et par timer. Her er det badetøy, shortser, skjørt og lette topper som gjelder. 

Vi reiser i natt og flyet går i morgen tidlig. På denne tiden i morgen er jeg i varmere strøk (selv om det er ganske så varmt her også om dagen!). Jeg gleder meg i alle fall til å slappe helt av, lese bøker og bare kose meg.


Topp: Soaked In Luxury / Solbriller: FWSS / Bikinitopp: Cubus / Bikinitruse: Bik Bok


Bikini: H&M / T-skjorte: Acne / Hatt: Carlings / Shorts: Baum und Pferdgarten / Sko: Marcus B


Ha en fin kveld.

1 kommentar: