onsdag 2. juli 2014

Interiørtips: MUJI

Når vi var i Japan kom vi over en interiørbutikk som het MUJI. Det var mengder av flotte varer der og jeg mener å huske at butikken var på syv etasjer. Det kan minne litt om konseptet til Søstrene Grene, bare større, billigere og bedre! Alle varene er ufattelig billige og de har alt smånips du kan tenke deg, pluss noen større møbler og klær. Vi kjøpte blant annet to fat og boller der, samt tannbørsteholdere og en søt liten "to do"-liste med ruter til å krysse av når man har gjort noe på listen. Når vi vasker leiligheten på søndager pleier vi å sette opp en liste over hva som må vaskes også stryker vi over etterhvert. Nå kan vi bruke denne geniale blokken til dette. Hadde jeg hatt mer plass i kofferten hadde jeg nok kjøpt med meg halve butikken!

Når jeg googlet MUJI ser jeg at de har nettbutikk og at de har noen varer på Åhlens Vika og Åhlens Youngstorget her i Oslo. Sjekk ut nettbutikken her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar