onsdag 9. juli 2014

Alla dessa dagar som kom och gick

Det har vært temperaturer som i Syden i Larvik i dag. Jeg har tilbrakt dagen på stranden med to gode venninner før vi tok en deilig lunsj på Pakkhuset. Jeg prøvde noe nytt i dag: Pakkhusets Cæcarsalat. Den var nydelig og kyllingen var perfekt stekt og saftig. I tillegg ble det iskrem med smak av melkesjokolade. Nam!

I kveld har jeg vært på yoga med mamma, på vei hjem knipset hun disse bildene av meg. Toppen fra FWSS kjøpte jeg på salg tidligere i dag. Jeg elsker baseplagg i lin så denne kommer jeg til å få mye brukt for. Sitatet er av den svenske dikteren Stig Johansson.






Topp: FWSS / Skjørt: Lowrys Farm / Solbriller: Ray-Ban / Smykke: Syster P / Veske: Japanske Elle / Sko: French Sole

Nå skal vi ut å gå kveldsturen med hunden før det blir jordbær med fløte etterfulgt av sengen. Ha en deilig sommerkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar