fredag 4. juli 2014

Insta Favourites pt. 1


Jeg tenkte å dele mine favoritt brukere på Instagram med dere. Jeg deler det opp slik at det kommer fem brukere med i hvert innlegg også holder jeg det gående jevnt inntil alle jeg liker og vil anbefale er nevnt.

@humansofny
New York City, one story at a time.


Bestevenninnen min tipset meg om denne brukeren. Det blir lagt ut bilder av helt vanlige New Yorkere på gaten. Noen av dem har svart på spørsmål om seg selv mens andre har fortalt en historie fra livet sitt. Mange av menneskene er veldig sterke, kule og selvstendige med mye viktig og interessant på hjertet. En konto som får meg til å tenke, smile, humre eller bli litt trist.

"I don't want to be the mom that my mom was. I have to be very present all the time, and very watchful of any patterns I might be repeating." "What pattern are you most fearful of repeating?" "Shutting him down all the time. Not letting him have a voice."
"I don't want to be the mom that my mom was. I have to be very present all the time, and very watchful of any patterns I might be repeating." "What pattern are you most fearful of repeating?" "Shutting him down all the time. Not letting him have a voice."

"What's your greatest struggle right now?" "No struggles."


@outfitinspirations
Your daily outfit inspiration.

Denne brukeren legger ut bilder av antrekk som man selv har merket med brukerens navn. Det er veldig mange inspirerende og fine antrekk her. Det hender jeg blar i bildene her hvis jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg. 

"Almost all black by @fashioninmysoul!"

Amazing look by @weworewhat!


@thefashionalist
Kim

Her postes det antrekksbilder fra fugleperspektiv. Veldig minimalistiske, rene og stilfulle hverdagsantrekk. I tillegg legges det ut bilder av nye innkjøp og collager med antrekk hun ønsker seg. Masse fint å drømme seg bort i!

Black & White

Striped men´s shirt


@fineting
Liten butikk stappfull av bare FINE TING midt i hjerte av Oslo.

Denne brukeren tilhører butikken Fine ting som ligger på Byporten. De legger ut utrolig masse fristende og fine produkter og noen flotte antrekk. Men pass på: man blir fort fristet til å løpe innom butikken med åpen lommebok.

Becksøndergaard + quay

Finetig.comemoji ny blogpost 


@nikewomen
Nike Training Club

Her postes det inspirerende og motiverende bilder av jenter med treningstøy fra Nike. Nike er mitt favorittmerke når det kommer til treningstøy fordi jeg syns det er så kult og fargerikt design og gode passformer. Denne brukeren inspirerer meg og frister meg til å kjøpe nytt treningstøy. Samtidig som den motiverer meg til å bruke det.

Be true to your crew. Show us how you and your girls sport your #studiowrap

Stronger with every stance.


Har du noen instagram-brukere å anbefale?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar