tirsdag 30. september 2014

09/2014

Månedens beste kjøp
Fedorahatten jeg kjøpte tidligere i september fra Gestuz har blitt en stor favoritt. (Les innlegget her.)


Månedens favorittantrekk
Dette antrekket med en enkel turtleneck, A sin flanellskjorte og Nike Air Max med rosa og lilla er favorittantrekket fra september. (Les innlegget her.)



Genser: Cubus / Skjorte: Tiger Of Sweden / Skjørt: Ichi / Sko: Nike


Månedens høydepunkt
I starten av september hadde A og jeg fem års jubileum, det var utrolig koselig. I tillegg må turen hjem til Larvik nevnes som et høydepunkt for september.

Månedens favoritt Instagram-bruker
@barbiestyle
(Les innlegget her.)


Månedens favoritt film
Bachelorette.
En ganske dårlig film om et utdrikningslag som ikke går helt etter planen. Jeg så den på TV 2 for et par lørdager siden, mens jeg lå på sofaen under pleddet og spiste lørdagsgodt. Det var koselig. (Jeg har faktisk ikke sett noen bra filmer i løpet av september.)

Månedens favoritt TV-serie
Denne er ganske tøff for september. Alt mulig bra begynner på TV på høsten. Må slå et slag for dokuserier (en sjanger jeg forguder) og si TV 2 seriene Født i feil kropp og Kampen for livet. Jeg gråter av begge seriene.  I tillegg er jeg ganske hekta på New Girl, som jeg kan anbefale for de av dere som foretrekker å le fremfor å gråte.

Månedens favoritt sang
Alt fra Emilie Nicolas album Like I´m A Warrior.
Spesielt Fail, Melancholia, Us og Grow Up.


Nå er september snart over for denne gang. I morgen er det oktober, personlig syns jeg dette er den tregeste måneden fordi den ofte er grå, kald og mørk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar