fredag 26. september 2014

25/09/2014





Jakke: Carlings / Skjerf: Holzweiler / Skjorte: Gestuz / Skjørt: Ichi / Sko: Alexander Wang / Klokke: Nixon / Ringer: Line & Jo og Huldersølv / Bilder: Marlen Davidsen

I går før jobb møtte jeg kollegaen min, Marlen, i Nydalen. Hun har fått seg blogg så vi dro ned til Akerselva for å ta antrekksbilder. Jeg har funnet frem overgangsjakken jeg kjøpte på Carlings i fjor høst. Den inneholder 30% ull, så den er akkurat passe varm når det blåser i Oslo. 

Nå er jeg hjemme i Larvik for helgen. Det er første gang siden skolestart. Jeg har aldri vært borte fra Larvik så lenge før, så nå var det på tide med et besøk igjen. I morgen skal jeg på café tur med mormor og morfar. Det har kommet en ny café i byen med økologisk mat som vi skal prøve ut. Det blir spennende og koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar