søndag 21. september 2014

Høstmote 2014 pt. 2

Her er del to i oversikten over mine favoritt trender for høsten 2014. Forrige del (hvor jeg tok for meg ulike kvaliteter) kan du lese her. I denne delen tar jeg for meg favoritt farger og mønster for denne sesongen.

Farger/mønster

RUTER
Rutete skjorter, skjørt, gensere, bukser, kjoler, you name it... hører høsten til. Rutete flannelskjorter er nok min store favoritt denne høsten særlig når de knytes rundt livet.

Skjorte: By Malene Birger / her

Skjørt: Asos / her

PASTELLER
Søte, lyse og duse farger passer perfekt til å lyse opp en mørk og grå høst. Så langt har denne høsten vært veldig fin her i Oslo, men man vet jo aldri når det snur.

 Kåpe: Asos / her

Lue: Bik Bok / her

CAMEL
Vanligvis er jeg ikke fan av denne fargen, men i år har jeg fått øynene opp for den. Jeg syns riktignok at den gjør seg best på ytterplagg.

Kåpe: Mango / her

Kåpe: Mango / her

DYREMØNSTER
Dyremønster på skjerf, luer eller sko syns jeg er veldig fint. Enten det er krokodillestruktur i skinnet eller det er leopardmønster på skjerfte. Jeg syns det er fint å holde det lite og diskret til et ellers enkelt antrekk.

Sko: Gestuz / her

Sko: Alexander Wang / her

PINSTRIPES
Jeg absolutt elsker pinstriped dressbukser! Særlig i marineblå med lyse striper. Det er perfekt å style de med en deilig ullgenser for å gjøre antrekket hverdagslig og deilig.

Bukse: Gestuz / her

Bukse: Zara / her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar