fredag 19. september 2014

Insta Favourites pt. 5

I dag har jeg sitter hjemme i pysjen helt frem til klokken syv på kvelden. Jeg har jobbet med en individuell refleksjonsoppgave som vi har på skolen. Den begynner å nærme seg mål etter mange timer med jobbing. Nå skal jeg gå på matbutikken å handle inn til middagen som skal stå på bordet når A kommer hjem fra jobb. Men først er det på tide med en ny runde Insta favoritter.

@aashildri
Åshild Ringhus

Dette må være ei av de søteste jentene i hele verden. Hun er bare sytten år, men virker utrolig moden for alderen. Hun vant Det Nye Jenta og har en kjempe fin blogg som du finner her. På instagram legger hun ut mange fine og inspirerende bilder.




@sveanpaleet
Svean

Fantastisk butikk som ligger på Paleet. Bildene de legger ut er veldig fristende. Det er godt jeg ikke er i sentrum så ofte, for da hadde jeg nok ikke klart å holde meg unna alle godbitene.



@styleno
Everyday fashion inspiration from Norway. Real people - real style. Hashtag #styleno for å vise oss dine fashion bilder!


Beskrivelsen deres sier det meste. Her legges det primært ut antrekksbilder fra norske bloggere og moteinteresserte. Det er så utrolig mange fine og inspirerende antrekk her. Bare å klikke "følg".



@barbiestyle
Designed to Inspire. Barbie's official style feed.

Barbie har fått seg en egen Instagram-konto! Her legger hun ut bilder av antrekk og hverdagen sin. Hun er på moteshows rundt om i verden og henger med kjente og kjære moteguruer og designere på daglig basis.



@hoyerstoro
Høyer på Storo Storsenter.


Min kjære jobb. Her legges det ut bilder av de fine nyhetene vi får inn. Noen av bildene er produktbilder mens andre bilder er av antrekk eller detaljer. Her er det mange fine fristelser å se på!



Nå bærer det til matbutikken. Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar