søndag 14. september 2014

Comme Des Garçons PLAY

For en fin dag og for et fantastisk vær det har vært i Oslo i dag. 

Nå begynner det å bli en liten stund siden jeg hadde en post med et plagg - tre stiler. Denne genseren fra Comme Des Garçons PLAY synes jeg er utrolig fin. Slik ville jeg stylet den i stilene "dressy", "rocka" og "casual".
Comme des garcones PLAY dressy




Neglelakk: Deborah Lippmann / Leppestift: NARS / Sko: Acne / Skjørt: MSGM / Øredobber: Asos / Clutch: Saint Laurent Paris

Med et enkelt sirkelskjørt, et par klassiske støvletter og en fin clutch blir genseren pyntet. Jeg ville hatt røde lepper og negler for å fremme hjertet på brystet. Samt et par små øreringer som matcher gull logoen på clutchen. Jeg får Paris vibber av denne kombinasjonen.


Comme des garcons play rocka



Veske: Alexander Wang / Neglelakk: O.P.I / Klokke: Marc By Marc Jacobs / Hatt: Janessa Leone / Bukse: J Brand / Sko: Jeffrey Campbell

Med rocka detaljer som hull i buksene, spennene på støvlene og store glidelåser på vesken røffer man opp antrekket. Sorte plagg og negler understreker stilen. En hatt og den røde urskiven på klokken blir prikken over i'en i dette antrekket.

Comme des garcones play casual




Hatt: Rag & Bone / Ring: Catbird / Veske: Chanel / Sko: 3.1 Phillip Lim / Bukse: Victoria Beckham Denim / Leppestift: NYX

Noen enkle boyfriend jeans, en kul hatt og små gulldetaljer gjør man antrekket hverdagslig og komfortabelt. Den røde leppestiften tar opp hjertet på brystet og gjør antrekket fresht.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar