mandag 15. september 2014

Favourites





Genser: MKA for Bik Bok / Skjørt: Bik Bok / Sko: Alexander Wang / Øredobber: Asos / Klokke: Nixon

Dette antrekket består av en av favoritt genserne og et av favoritt skjørtene mine. Genseren er av bomull så den er akkurat passe varm og veldig deilig mot kroppen. Jeg elsker skjørtet og var på desperat jakt i alle Bik Bok butikker i Oslo sentrum for å finne det.  Jeg fikk til og med mormor til å dra på Bik Bok i Larvik før jeg kom over det siste på Bik Bok Karl Johan. Begge plaggene passer til det meste og er perfekte sammen.

I dag har jeg vært på en forelesning og jobbet med en oppgave på skolen om NorgesGruppen. A er godt i gang med middagen og snart blir det TV-titting på sofaen. Utover kvelden blir det Det Nye Jenta og Født i feil kropp.

Ha en fin mandagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar