mandag 29. september 2014

New in: Comme Des Garçons PLAY



For drøye tre uker siden bestilte jeg denne genseren på Ebay. Jeg betalte rundt 230,- etter frakt, mot rundt 1300,- som den koster her i Norge. Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg søkte på genseren og fikk opp flere valg til mellom 200 og 300 kroner. Så nå har jeg sjekket postkassen med ekstra entusiasme de siste dagene i håp om å finne denne genseren der. I går når jeg kom hjem fra Larvik lå hentelappen klar og jeg dro på posten rett etter timen i dag tidlig. Det er så deilig å endelig få denne genseren i hus og jeg gleder meg til å ta den i bruk.

Se forslag til styling av genseren her.

2 kommentarer:

  1. Kan du legge ut linken til selgeren? og måtte du evt. betale toll? :)

    SvarSlett
  2. Selvsagt! Her er link til selgerens side: http://www.ebay.com/sch/chocolateecrew_supply/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

    Jeg betalte ikke toll eller moms, men regner med at genseren ble tatt inn i tollen så jeg var nok bare heldig som slapp unna. Det tok ganske lang tid å få genseren :-)

    SvarSlett