fredag 31. oktober 2014

10/2014

Månedens beste kjøp
Ullgenseren jeg kjøpte fra Acne tidligere denne måneden er definitivt det beste kjøpet. Jeg har nesten bodd i den siden den ble min. (Les innlegget her.)


Månedens favoritt antrekk
For min del konkurrerer dette antrekket med antrekket over, men jeg elsker hvordan høstens farger kommer frem i disse bildene. (Les innlegget her.)



Cape: Gina Tricot / Jakke: Samsøe & Samsøe / Bukse: Gestuz / Sko: Bianco / Skjerf: Syster P / Veske: The Trend

Måndens høydepunkt
Tidligere i oktober kjøpte A og jeg vår første leilighet sammen. Det blir helt fantastisk å eie vårt eget hjem. Jeg gleder meg til å dekorere og til å dele bilder med dere. (Bilder av leiligheten kommer.)

Månedens favoritt Instagram-bruker
@Høyerstoro


Månedens favoritt film
Jeg kan ikke huske noen gode filmer jeg har sett i løpet av oktober, så da sier jeg: ingen.

Månedens favoritt TV-serie
Glee, jeg har fått helt hung up på Glee i det siste. I tillegg syns jeg Sofa på NRK ganske gøyalt.

Månedens favoritt sang
Yellow Flicker Beat - Lorde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar