søndag 19. oktober 2014

New in: Pearls


Øredobber: Søstrene Grene

I lang tid har jeg bevisst unngått perlesmykke trenden. Smykker med perler er ikke helt min greie. Men jo oftere jeg ser hvor fint det kan være, jo mer får jeg lyst på både øredobber, smykker, armbånd og ringer med perler på. 

Planen min nå er å bruke den minste perlen i tragus (hvis jeg bare klarer å fjerne den barbellen jeg har der nå, den sitter nemlig bom fast), og de andre to størrelsene i de "vanlige" hullene i ørene mine. Ellers vil jeg se etter noen fine smykker og kanskje en ring med perler på i fremtiden. Disse perleøredobbene fra Søstrene Grene er i alle fall ingen dårlig start og ikke var de særlig dyre heller.

Nå blir det tekos og en film på sofaen før en ny dag med skole og jobb i morgen. Ha en fin søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar