onsdag 8. oktober 2014

Sinsen T








Jakke: Carlings / Genser: Acne / Skjorte: Acne / Bukse: Gestuz / Lue: Bik Bok / Skjerf: Syster P / Sko: Nike / Klokke: Nixon / Ringer: Huldersølv og Line & Jo / Bilder: Marlen Davidsen

I dag fant jeg frem en gammel favoritt fra Acne. Genseren er så varm og deilig. Kvaliteten er helt fantastisk og jeg elsker den åpne folden i ryggen på den. Jeg kombinerte den med en tynn skjorte og skinnbuksene mine. Det er ganske kjølig i Oslo om dagen så i dag kjørte jeg på med en lue, for første gang denne sesongen.

I morgen skal jeg mest sannsynlig møte mamma på Skøyen. Jeg gleder meg til å se hun igjen selv om det ikke er så lenge siden sist. Vi har planer om å gå en tur til sentrum om været holder. Jeg håper vi rekker et par antrekksbilder underveis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar