søndag 12. oktober 2014

New in: Acne Studios Dramatic Moh

Jeg jobber med å utvide basisgarderoben min. Når høsten kom la jeg merke til at alle ullgenserene mine var i ulike farger som mint, lilla og blå. Noe som jo er fint, men jeg trenger også ullgensere i basefarger som hvit, grå og sort. Første pri var en grå ullgensere. Jeg surfet litt på nettet og kom frem til at Acne Studios Dramatic Moh i grå måtte bli min. Jeg har bodd i den i et par dager og tror jeg flytter inn i den igjen i morgen. Den er så god og varm, men den klør litt så jeg bruker en tynn trøyegenser under.



I går jobbet jeg og var på Storo Storsenters 30 års jubileumsfest. For en fin og god gjeng vi er! Kvelden ble helt fantastisk. Jeg har sovet lenge i dag, spiste en lang frokost og tatt en lang dusj. Snart er det mat også skal vi kose oss med litt is. Jeg har tatt på meg skappelgenseren min og pysjbukser. Perfekt søndag.

Ps. Dette er innlegg nr. 200!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar