søndag 5. oktober 2014

Oversized Mint





Genser: By Malene Birger / Bukse: Gestuz / Veske: Chanel / Sko: Bianco / Klokke: Nixon / Ringer: Huldersølv og Line & Jo


I dag har det vært en helt fantastisk høstdag her i Oslo. A og jeg sov lenge før vi spiste en lang frokost og gikk en deilig søndagstur. Jeg hadde på meg en mintgrønn genser i merinoull som jeg har lånt av mamma og favorittbuksene mine i skinn. Når vi kom hjem spiste vi lunsj og slappet av litt før vi bestilte sushi. Nå har vi spist, sett en film, vasket og ryddet litt. En perfekt søndag! 

Vi tok opp vinterdynene våre fra boden i dag. De har luftet seg på verandaen en stund. Nå skal jeg legge på sengetøy og avslutte kvelden med litt TV på senga før en ny uke starter i morgen.

Ha en fin kveld og en bra uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar