mandag 6. oktober 2014

Høstmote 2014 pt. 3

Her kommer del tre av oversikten over min favoritt trender for høsten. Denne gangen har jeg fokus på plagg og tilbehør.

Plagg

BLANKET CAPES

Capen tar virkelig av denne høsten. Jeg syns det er en fin, komfortabel og deilig trend. Om man skaffer seg en i ull kan man holde seg god og varm utover sesongen, eller man kan bruke capen over en skinnjakke slik som jeg har gjort her.

 Cape: Asos / her.

Cape: Asos / her.

LOOSE FIT SKJORTE 
En klassiker stort sett hver sesong og en stor favoritt i mitt klesskap. En fin og deilig loose fit skjorte kan brukes til det meste og er fint i en lag på lag stil.

Skjorte: Gestuz / her

Skjorte: Asos / her.

MIDISKJØRT
En skjørtelengde som har vært i motebildet en stund. På høstparten er denne lengden fin i tykkere materialer som bomull, ull eller skinn.

 Skjørt: Zara / her.

Skjørt: Zara / her.

POMPADOUR / BUCKET BAG
Bucket bagen er tilbake i motebildet. Det er en praktisk veske med god plass.

Veske: Zara / her.

Veske: Zara / her.

HODEPLAGG
Jeg har lagt min elsk på hodeplagg denne sesongen. Både luer, capser og hatter kommer jeg til å bruke masse fremover.

 Hatt: FWSS / her.

Hatt: Asos / her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar