torsdag 2. oktober 2014

Navy Stripes




Genser: Comme Des Garçons PLAY / Jakke: Samsøe & Samsøe / Bukse: Gestuz / Sko: Nike / Skjerf: Syster P / Veske: Marc By Marc Jacobs / Klokke: Nixon

I dag har jeg luftet den nye genseren min for første gang. Jeg tok på meg hullete bukser og skinnjakke for å røffe den opp litt. For å ikke gjøre det alt for hardt krøllet jeg håret og satt det i en praktisk hestehale. Jeg kjørte på med rød leppestift for å ta igjen det røde hjertet på brystet, i tillegg har jeg brukt den røde vesken min i dag.

Luften i Oslo har forandret seg veldig de siste dagene. Det er fortsatt deilig vær og mye sol, men luften er frisk og kjølig. I tillegg er det ofte for kaldt for skinnjakke på morgningen og for varmt for ullytterjakke på ettermiddagen. I dag har det vært ganske stabil temperatur og skinnjakke gikk helt fint på vei til skolen i dag tidlig. Jeg har jobbet med en oppgave store deler av dagen og ellers bare slappet av. I morgen skal jeg sove til jeg våkner av meg selv også skal jeg jobbe med makroøkonomi. Jeg har et arbeidskrav som må leveres i løpet av dagen og massevis å lese.

2 kommentarer:

  1. Fine MayLinn :D
    Rød leppestift kler deg!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett