lørdag 18. oktober 2014

Kaylie Skater Skirt

I dag regner det og er skikkelig grått i Oslo. Jeg har hatt besøk av mormor og morfar og vi har vært en tur på café. Nå har de nettopp dratt og jeg har plantet meg i sofaen. Det er jo litt deilig med dårlig vær når man kan ligge i en lun stue og kikke ut av vinduet.

Jeg kjører i gang med en post med et plagg - tre stiler. Jeg har funnet ut at jeg får til cirka en slik post i måneden. Denne gangen har jeg tatt for meg dette rutete skjørtet fra Abercrombie & Fitch. Jeg er på jakt etter et lignende skjørt og dette er tre måter jeg kunne tenke meg å bruke det.
Abercrombie skirt rocka




Jakke: Paul Smith / Sko: Monki / Strømper: Marni / Genser: MM6 Maison Martin Margiela / Sekk: Proenza Schouler

Abercrombie skirt dressy


Topp: T By Alexander Wang / Leppestift: Nars / Veske: Chanel / Øredobber: Armitage Avenue / Pumps: Jimmi Choo

Abercrombie skirt casual




Genser: Basic Betty / Veske: H&M / T-neck: 3.1 Phillip Lim / Sko: Alexander Wang / Klokke: Daniel Wellington

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar