tirsdag 28. januar 2014

Elizabeth Arden Eight Hour Cream

Ville bare tipse om dette fantastiske produktet. Jeg sverger allerede til Elizabeth Ardens Eight Hour Cream Skin Protectant til tørr og sår hud. Med denne leppepomaden gjør underverker for tørre og sprukne lepper. Alexander kjøpte denne til meg på vei hjem fra Alpene. Jeg har lenge stjålet mamma sin, men nå har jeg endelig min egen! Den kommer til å bli godt brukt. Navnet på pomaden er Eight Hour Cream Lip Protectant stick. 



I dag har vi hatt vareopptelling på jobben og etter det møtte jeg mamma i byen. Vi tok en liten tur på kafé før hun tok bussen hjem til Larvik og jeg dro hjem til Alexander. Vi har sett film og spist mat. Nå er det tidlig kvelden etter en lang dag.

2 kommentarer:

  1. Du tipset meg om "eight hour cream" for 2 år siden og det er den beste ansiktskremen jeg har brukt....så takk for tipset!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, så bra den funker! Jeg elsker den <3 Håndkremen i samme serie er også veldig god!
      Klem

      Slett