torsdag 30. januar 2014

Gestuz main spring 2014

Når jeg kikket inn i klesskapet i går på morgenen la jeg merke til at 90% av klærne jeg har fra jobben er utsolgt, 5% er på salg og 5% er nyheter. Det er derfor litt vanskelig for meg å kle meg i nyheter hver dag når jeg kun har et par topper å variere mellom. Men til min store glede så jeg i oversikten over varer på vei til oss at nesten alt vi har tatt inn av Gestuz main spring 2014 er på vei! Gestuz er mitt absolutt favorittmerke av de merkene vi har i butikken, og denne kolleksjonen er så langt den fineste jeg syns de har laget. Her er en liten smakebit av de flotte antrekkene:






Bilder: her.

Jeg håper virkelig at disse varene kommer i dag! Det hadde vært så utrolig gøy, nå har jeg bokstavelig talt ventet på de i nesten et halvt år. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar