mandag 13. januar 2014

Vår innkjøp

Etter jobb i dag tok jeg meg en runde på Karl Johan. Jeg er så utrolig dårlig til å handle på salg for jeg tåler ikke alle menneskene. Jeg liker å gå i ro og mak når jeg er på shopping. Derfor sjekker jeg alltid ut salget etter at de fleste har fått handlet sitt. Noe som ofte resulterer til at jeg ikke finner noe. Det skjedde i dag, jeg fant ingenting på verken Bik Bok, Acne eller Zara. Vel, på Bik Bok fant jeg en sort ull hatt (floppy hat) som jeg har hatt lyst på en stund, men jeg vet ikke om jeg kan "pull it off". Så den ble hengende igjen i butikken.

Men på jobben i dag fikk vi (ENDELIG) inn base t-skjorter. Så jeg rasket med meg en i hvit og en i sort. I tillegg kjøpte jeg meg et belte i en av nabo butikkene, jeg tror det blir super kult til en slitt jeans eller jeans shorts utover nå. Selv om det er snø og kaldt i Oslo klarer jeg ikke slutte å planlegge hva jeg vil gå med til våren.

T-skjorter: Sorbet / Belte: Cream Delux



Nå skal jeg koke meg en kopp te og blad litt i Costume. Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar